12.3.14

MASALIM GERÇEK OLDU ! ESKİŞEHİR'DE MASAL ŞATOSU AÇILDI ! EVA BEBEKLERİM VE DİĞER EVA ÜRÜNLERİM ŞATODA SATIŞA SUNULDU :)


Değerli Başkanımız Hocamız Prof. Dr. Yılmaz BÜYÜKERŞEN  şehrimize bir güzellik daha kattı . Eskişehir halkının merakla beklediği Masal Şatosu açıldı. İçindekileri anlatmakla bitmez. Tam bir masal dünyası..
Kahramanlar , masallar, kitaplar ...Zaten masal kahramanlarından dinlediğiniz masallar alıp sizi başka diyarlara götürüyor .Kısacası anlatmakla olmaz .Ancak gidip görmeniz  yaşamanız gerekiyor masal şatosunda. 

Şimdi gelelim benim masalıma  .. Her şey  1 sene  kadar önce Büyükşehir Belediyesi benden Masal Şatosuna özel bebekler yapmamı istediğinde başladı. O zaman o kadar mutlu oldum ki .. hem çok heyecanlandım hem de bir türlü inanamadım . O günden beri de büyük bir keyifle mutlulukla yaptım bebeklerimi. Herhalde kendi dükkanımı açsam bu kadar sevinmezdim.  Hem bebeklerimin orada  yer alması hem de belediyemiz için bir şeyler yapmış olmaktan çok mutluyum. 
Sayın Başkanımız Yılmaz Büyükerşen'e , bana bu imkanı sağlayan Sayın Jale Nur Süllü Hanım' a ve şatonun yapılmasında emeği geçen tüm çalışanlara çok teşekkür ederim. Böyle değerli büyüklerimiz oldukça kim bilir ne  güzelliklere sahip olacağız. 




24 yorum:

  1. harika bir haber bu.adınıza çok sevindim, umarım eva bebeklerinizi ve sizi herkesin tanıması için güzel bir başlangıç olur :) tebrikler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bıryer olmuş oarası bayıldım *-*

    YanıtlaSil
  3. Harikasın Zeynep'çiğim ! Çok sevindim.
    Daha 2011 yılında, içindeki işler devam ederken gezmiştim şatoyu. Her kulesine ayrı ayrı çıktım. Hologram düzenekleri işleri yeni başlamıştı. Küçük küçük dükkanlar vardı, farklı katlarda. Demek ki onlardan birinde şimdi senin bebeklerin misafirleri karşılıyor. Aferin Zeynep' çiğim, tebrik ederim, hayırlı işler dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun, tebrik ederim harika bir haber bu :) başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. Canım ne kadar güzel bir haber verdin.
    Inan çok mutlu oldum senin adına ,başarıların daim olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Muchas felicidades, me alegro muchisimo.
    Las fotos son muy bonitas.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun,havalar biraz ısınınca biz de inşallah görmeye geleceğiz masal şatosunu.

    YanıtlaSil
  8. süper harika bir yere benziyor, sizi de tebrik ederim hayalleriniz gerçekleşiyor ne güzel

    YanıtlaSil
  9. Çok sevindim canım, tebrik ederiim seni:)

    YanıtlaSil
  10. Canım senin adına çok mutlu oldum şimdi herkesin merakla akın edeceği bir yerde eva bebeklerini sergilemek isminin duyulması açısından çok güzel bir gelişme..ç. yaptıklarınla her şeyin en iyisini hakediyosun..... sevgiler çok öpüyorum seni....

    YanıtlaSil
  11. Bende Eskişehirliyim henüz gidip görmedim,çok merak ediyorum en kısa zamanda gideceğim.Hayırlı olsun sizi tebrik ederim çok güzel bir duygudur muhakkak. Eva bebekleriniz çok güzel, satoya gidince yakından görmek daha bi başka olacak...

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Zeynep, son günlerin tek güzel haberi bu gibime geliyor, çok çok sevindim. Kesinlikle ismindeki masal gibi bir masalı gerçekleştirmeye vesile olmuş. Şatonun açılması güzel oldu, rahat rahat gezip görebiliriz;) Seni gönülden tebrik ediyorum :). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Eva Bebeklerinizin büyük bir hayranı olarak bu hbr beni çookkk sevindirdi! tam konsepte uygun harika bir yerdeler. Hocamız sevgili Yılmaz Büyükerşen yine harika bir eser kattı Esk'ye... yakın bir zamanda gidip mutlaka ziyaret edeceğim ve harika eve bebeklerinizi de göreceğim:)))
    çok tebrik ederim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Tebrik ederim Zeynep ablacım..ben buralarda yokken bayağı ilerlemişsin eva konusunda :) Bebeklerinin hepsi çok güzel ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  15. Güzel yorumlarınız ve dileklerinizle mutluluğumu paylaştığınız için hepinize çok teşekkür ederim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Canım senin adına çok ama çok sevindim..
    Emeğini bu şekilde sergilemeleri harika olmuş, senin kahramanların pek yakışmışlar şatoya... Çok öpüyorum seni canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim güzel sözlerin için çok teşekkür ederim ben de çok öpüyorum seni...

      Sil
  17. Hi! Friend! ...! Not quite understand your language, but if I see your fofuchas in the window! ..! Success for you! ! you deserve congratulations you are great!
    ! kisses wrapped in hugs!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muchas gracias mi bonita amiga :) yes you are right my dolls are now in the window .A special fairy tale castle opened here and my dolls are selling there . i kissed you too thank for your nice words ...:)

      Sil
  18. Yılmaz Büyükerşen'in şehrimize kattıkları tartışılmaz.. fırsatım olursa Eskişehir'e gelince ziyaret etmek istediğim yerlerden..

    YanıtlaSil
  19. Tebriklerrrr :) İşte azmin zaferi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım adaşım çok teşekkür ederim ziyaretin ve yorumun için :)

      Sil
  20. Canım harika bir yer ve harika olmuş bebekler eline saglik

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep