6.4.13

TUVAL ÜZERİNE AKRİLİK BOYA ÇALIŞMASI


İlk defa tuval üzerine akrilik boya çalışması yaptım. Merak edenler içinde yapım aşamalarını resimledim ve kısaca anlatayım. Açıkçası çok merak ediyordum tuval çalışmasını ve beğendiğim resimler içinden aşağıdaki resmi seçerek tuvale aktardım ve akrilik boyalarla boyadım. Kursta hocam ve arkadaşlarım seçtiğim resmi çok beğendiler  ve çok yakın bir arkadaşım da benden aynı tuval için istekte bulundu. Şimdi onun içinde bir tane hazırlayacağım. Bakalım sizlerin fikirleri ne olacak :)
* İlk başta sarı renk ile zemini boyadım .
* Sonra sarı ve capucino renklerini fırça ile karıştırıp tekrar boyadım ve zemin turuncu gibi bir renge dönüştü (Bu aşama Nur Hocama ait )) Bir de çok az kırmızı karıştırdık kenar kısımlarını koyulaştırdık.
* Boya iyice kuruduktan sonra  tuval üzerine karbon kağıdı koyarak resmin üzerinden kurşun kalemle geçip tuvale çıkardım .
* 0 numara çok ince uçlu fırça ile resmin  bazı yerlerde kenarlarından  hafifçe geçtim ve sonra akrilik boyalarla resim üzerinde çalıştım. Bu arada renkleri birbirine karıştırarak farklı tonlar elde ettim . Bu aşamada yanımda bir dosya kağıdı bulundurdum tuvalden önce her renk karışımını önce onun üzerine denedim . Yapmak isteyenler için daha detaylı bilgiler de veririm şimdilik bu kadar :...

 

 

18 yorum:

  1. gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Aman Allahım nasıl güzel, nasıl zarif...
    Hayran kaldım inanki,ellerine sağlık canım benim maşallah sana..

    YanıtlaSil
  3. süper olmuş zeynep abla :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel farklı bir çalışma olmuş. Denenbilir:)Fikir için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  6. Zeynep hanımcım çalşmanızı çok beğendim harika görünüyor yeni çalışmalara devam bence...

    YanıtlaSil
  7. ooo bu da çok güzel bir şey olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Zeynep'cim gerçekten çok hoş olmuş ellerine sağlık:))))(umarım zarfın gelmiştir pişman oldum postayla gönderdiğime )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcum çok teşekkür ederim . Canım 4 gözle bekliyorum zarfını ,takip ediyorum ama henüz gelmedi bir kaç gün daha bekleyelim belki gecikmiştir sevgiler...

      Sil
  9. elinize sagık cok hos gorunuyor banada beklerırm sevgıler:)

    YanıtlaSil
  10. Güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim sanırım bu tuval işi bir süre devam edecek bende :)...

    YanıtlaSil
  11. Çalışmana bayıldım, çok hoş bir desen kullanmışsın.. ben de yağlı boya yapmayı denedim tual üzerine ama düşündüğüm kadar kolay değilmiş. Bir de akrilik boyalarla çalışmayı denemek istiyorum. Sünnet düğünümüz de var 2 ay kaldı, telaşeler başlamadan bir kaç tual çalışmak istiyorum inşallah yapabilirsem.. Eline sağlık arkadaşım, CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  12. Canım sağol ilk denememdi benim fena olmadı akrilik boyalarla çalışmak zevkli ve kolay tual üzerinde sen de eminim güzel şeyler yaparsın .. sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Tual çalışmalarınız harika olmuş çok beğendim ellerinize sağılık.

    YanıtlaSil
  14. Ben de bir tablo yapmaya çalışıyorum inşallah

    YanıtlaSil
  15. kahverengi akrilik boyayi tuvale sıktım.kurudu.ama üstüne yeşil rengi sıktım.iki renk karıştı.renkler birbirine girdi.mahvoldu.ndn oldu.cvplarmisiniz?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep