3.11.12

AHŞAP KUTU BOYAMA





Bu hafta ,  gittiğim ahşap kursunda  kutu boyadım. Kursumuz  birbirinden güzel ahşap malzemelerin satıldığı  bir mekanda yapılıyor. Dolayısıyla   önümüzde çok fazla seçenek bulunuyor. Daha önce boyanan güzel kutuları görünce bende bu kutuyu seçerek işe başladım. Boyama işleminden önce  Nur Hocamın çizmiş olduğu desen üzerinden ip çalışması yaptım. Sonra metalik renkler olan bakır, ceviz yeşili ve altın sarısı renkleri seçtim. Kutuyu önce bir kat ceviz yeşiline boyadım ve kuruduktan sonra sünger zımparayla zımparaladım. Sonra 2. kat boyasını geçtim. Son olarak da bakır ve altın rengi ile dokular yaptım. Kuruduktan sonra da 2 kat vernikledim. Ben çok beğendim. Özellikle bakır ve ceviz yeşili renklerine bayıldım.  Umarım sizde beğenirsiniz.



5 yorum:

  1. Ellerine saglik Zeynep,ben en cok ip desenini sevdim,cok hos durmus..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Renkler de , desende harika olmuş canım , güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. slm canım bloğuma geldiğin ve güzel yorumun için cok tşkler bende iadeyi ziyarate geldim

    YanıtlaSil
  4. eline emeğine sağlık çok güzel olmuş...Bloğunu izlemeye aldım selamlar

    YanıtlaSil
  5. Zeynep hanımcığım harika bir çalışma olmuş,ben de en kısa zamanda denemek isterim,hoşçakalın...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!
Sevgiyle kalın...
Zeynep